Service af øvrig laboratorieudstyr

Laboratorietjenester og support

Vi tilbyder laboratorieservice og support af høj kvalitet til det udstyr, vi repræsenterer – en vigtig del af vores partnerskab med kunderne. Vores certificerede og specialuddannede servicepersonale udfører service, kalibrering og dokumentation for at gøre dit liv lettere.

Gennem sporbare, kalibrerede måleinstrumenter og nøjagtige protokoller garanterer vi den højeste kvalitet. Har du en servicekontrakt med os? Vi sørger for at minde dig i god tid om planlagte indgreb, så du kan fokusere fuldt ud på din virksomhed.

Med et omfattende netværk af serviceteknikere i Malmø, Helsingborg, Stockholm, Göteborg, Örebro, Umeå og København tilbyder vi hurtig og pålidelig hjælp, uanset hvor du befinder dig.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Kontakt os på 042-300 91 30 eller service@labteamet.com. Vil du vide mere om vores serviceaftaler? Udfyld en interessetilkendegivelse nedenfor, så tilpasser vi servicen til dine behov.

Vilkår og betingelser for salg: Alle salg og leverancer sker i henhold til Almindelige Leveringsbetingelser IML 2009, med tilføjelser i henhold til LABT10, medmindre der foreligger anden skriftlig aftale mellem parterne. Serviceaftale i henhold til generelle servicebetingelser IMS94, eller efter anden aftale.

Rapportering af fejl

Udfyld formularen, hvis dit laboratorieudstyr er defekt, eller kontakt os på 042-300 91 30 eller service@labteamet.com.

Servicekontrakter

Udfyld formularen for en interessetilkendegivelse, eller kontakt os på 042-300 91 30 eller service@labteamet.com.